Peppar tisdag då…

Guuuuuuud vad jag är trött! Inte konstigt kanske då jag vaknade vi 2-tiden och hade svårt att somna om. Men nu är jag ju uppe i alla fall. Piggnar väl till så småningom. Hoppas jag…

Idag hade jag tänkt att inviga mitt nya träningskort! Haha. Känns lite illa att inte ha använt det den veckan jag haft det nu… Well well, så kan det gå. Får se om jag hittar något pass eller om det bara blir gymmet. Oavsett ska det bli riktigt härligt att träna ordentligt. Det behöver jag verkligen just nu! Haha. Kan ju inte hålla på och slappa till sig nu bara för att det börjar bli grått ute ;)

Men först jobbet då. Möten och uppdatering av hemsidan står på dagens schema. Och ta fram en del grafiskt material. Det är väl kanske det som är mest prioriterat egentligen, men det fick jag ju reda på att jag ska göra igår eftermiddag. Ja, framförhållningen är fantastisk ibland ;) haha. Men det blir nog bra ändå. Kan man ju hoppas… ;)

Lämna en kommentar

Under Det är så det är

Lämna en kommentar