Freeeeedaag!

Åh så skönt! Snart är det helg och sova ut på morgnarna! Längtar som en tok! Idag är även chefen tillbaka på jobbet efter lite bebisgullande. Så det lär bli full fart. Fast mest full fart för honom kanske. Han har inbokade möten från det att han börjar till dess att han går hem typ. Någonstans däremellan kommer jag göra mitt bästa för att fånga hans uppmärksamhet för lite stöttning.

Vi har ju i och för sig ett möte inplanerat han och jag, men jag tror det kommer skjutas på lite. Ett möte precis innan och ett annat som börjar mitt i. Ja, mitt lilla möte blir nog lite bortprioriterat… I så fall får jag nöja mig med de spridda minutrar jag kan få helt enkelt. ;)

Riktigt trött är jag idag också. Kan bero på att jag var hemma sent igår. Ovanligt sent. Men det var det helt klart värt! :) Och ikväll blir det mer mys när mina gudisar med de två äldsta barnen (ja, alltså de är jämngamla med mig) kommer hit! Sjukt länge sen vi sågs så det ska bli riktigt riktigt roligt!

Lämna en kommentar

Under Det är så det är

Lämna en kommentar