Lite söndagsplugg?

Känner mig lite duktig nu som faktiskt sitter med hemtentan i Medieträning. Är ju ingen stress att få in den riktigt ännu men ändå skönt att sitta med den nu. Slippa sitta i sista minuten. Dock har jag problem med att titta på den egna intervjun. Inte bara för att jag tycker det är oerhört obekvämt att se mig själv på film utan även för att jag inte kan öppna filen.

Nä, det underlättar verkligen inte just nu… Någon som har koll på hur jag ska göra för att kunna titta på en mp4-fil? Please let me know! För just nu är ju det den största boven. Trodde det skulle funka att öppna i Windows media player, men tydligen inte??? Inget annat program jag har fixar det heller. Vad är problemet liksom..?

Så sitter och fixar i de andra frågorna nu. Men det är ju egentligen inga stora saker. Och nu när jag faktiskt hade lite motivation till att göra det så är det himla surt att det strular!!! Och med hjälp av google måste jag visst ladda ner något..? Känns sådär. Sist jag laddade ner så hängde sig ju hela datorn, så är inte alltför sugen på det igen…

Well well, det lär väl lösa sig så småningom. Eller?

Lämna en kommentar

Under Det är så det är

Lämna en kommentar