SM i Douchiness?

Jag tror jag på riktigt blivit någon form av inofficiell domare i SM i Douchiness. En tävling som pågått i ett år ungefär, och det finns många kandidater till att knipa förstaplatsen. Inte för att jag tror att folk (killar) blivit mer douchar på senaste tiden egentligen, snarare att jag träffar sådana typer numera. Nackdelen med att vara singel tro? ;)

Men på riktigt alltså har de senaste killarna jag träffat i olika sammanhang varit olika nivåer av skitstövlar. Det här med raka rör verkar vara en manlig egenskap som mest är en myt. Inte varit med om att man måste dra saker ur killar som jag behövt göra det senaste. Och det här med att läsa mellan rader, det är visst något man måste göra… Suck alltså. Ja, ett litet irritationsmoment just nu bara. Ett ganska stort för att vara ärlig.

Försöker se det positiva i det här. Jag blir mer kräsen? Njaa… Då hade jag nog bara blivit mer besviken på skitstövlarna. För de verkar ju trots allt vara de bra killarna som är de största svinen. Eller är det bara jag som har otur? Well, jag blir ju väldigt tydlig, väldigt tidigt. Det måste väl vara en bra egenskap? Känns dock som om jag blir sjukt okänslig i mitt sätt bara… Kanske är jag som lockar fram deras inre skitstövlar? Hmm…

Nä, en sak som är säker i alla fall – Fan vad skönt det är att vara singel ändå! :) (alltså, inget dejtande och inget tjafs)

Lämna en kommentar

Filed under Det är så det är

Kommentera

