Fika istället för träning?

Då är jag väl typ redo för den här dagen då… Ska bli skönt att få vara på kontoret nästan hela dagen idag! För igår blev det ju inte många timmar där direkt… Haha. Så går det när man är ute på projekt och jobbar istället… Men idag är det planerat att vara på kontoret vilket känns väldigt skönt! Så det blir att ta tag i de där sakerna jag verkligen inte hann med igår…

Efter jobbet blir det troligen en kvällsfika med fina Anna! Ska (äntligen) få se hennes lägenhet! Haha. Det är ju ändå typ två (eller om det är tre?) år sedan hon flyttade dit. Så ja, det är väl minst sagt på tiden ;) Så jag hoppas verkligen vi lyckas få ihop det idag! Hade varit hur kul som helst!

Mindre kul är ju att det inte blir någon träning för mig då. För nej, jag var alldeles för trött för att ge mig ut och springa nu på morgonen. Någon måtta får det väl vara på hurtigheterna ;) haha. Men jag gillar att jag kommit igång med springandet nu i alla fall, och att det faktiskt känns liiiite lättare att komma iväg på det efter jobbet. Så nu ska jag bara komma igång med det innan jobbet också ;)

Lämna en kommentar

Under Det är så det är

Lämna en kommentar