Spadag?

Lite spa blir det för mig idag. Haha. Himla skönt. Och det känns lite som om jag behöver det :) En riktigt lugn och skön dag där jag bara njuter av sol och av att ta det lugnt. Det här måste ju vara bästa sättet att ladda upp sig efter ett par stressiga veckor på jobbet?!

Jag har nu suttit ett bra tag i fönstret och solat. Nästan tre timmar har det blivit nu. Hur skönt som helst! Och det har inte varit någon i de andra fönstrena som gjort mig sällskap. Konstigt tycker jag. Jag kan ju inte vara den enda som insett det förträffliga i att sola i fönstret. Eller?

solarSå där har jag suttit och läst ikapp mina ELLE-tidningar som bara legat olästa ett tag. Så det var allt på tiden nu :)

Har även bestämt mig för att använda en av mina inflyttningspresenter. En ansiktsmask! En chokladansiktsmask för att vara mer exakt. Den luktar sjukt gott och jag är nästan lite sugen på att smaka, men tror inte det är så bra trots allt… Haha. Det var nästan som att smeta in ansiktet med Nutella. Haha. Märklig känsla men det blir nog bra ändå :)

ansiktsmaskOch nej, jag är inte naken… Har bara dragit ner banden på bikinitoppen… :)

Lämna en kommentar

Under Stanna upp

Lämna en kommentar