Trötter…

Alltså… Är det okej att gå lägga sig vid kl 22 en fredagkväll när man är 23 år? Känns inte helt okej va?!

Det där glaset rött vin till middagen hjälper ju inte direkt till för att hålla sig vaken direkt. Nä, jag är inte helt säker på om jag verkligen är 23 ibland alltså ;) Känns inte som det alltid…

God middag var det i alla fall! Och innan middagen blev det en pratstund med min fina mormor i telefon. Så synd att hon och morfar bor så långt bort! Hade jag fått bestämma hade de bott i Linköping i alla fall (där har jag ju kusinerna), och farmor och farfar hade kunnat flytta hit till Stockholm (kusinerna på den sidan har jag här)! Hade inte varit helt fel ;)

Men jaaa… Frågan var alltså… Sova eller inte sova?! Kanske ska ge Bond-filmen på trean en liten chans först i alla fall?

Lämna en kommentar

Under En del av mig

Lämna en kommentar