Vad är väl en konferens på slottet?

Om inte extremt stressigt!!! Haha. Förra veckan var jag ju på konferens med jobbet, en konferens jag anordnat. Men jag hade inte riktigt räknat med att den utsatta tiden skulle vara i det snävaste laget direkt. Men det var den. Det var inget som tog så kort tid som det var tänkt att göra. Eller jo, luncher och fikor tog kortare tid men det var ju för att vi kortade/tog bort det för att hinna med allt annat.

Görvälns slott

Vi befann oss i alla fall på Görvälns Slott i Järfälla. Samma slott som agerat värd för Stjärnorna på slottet som sänds nu i jul. Extremt fin var det! Särskilt inomhus. Utomhusomgivningarna hann vi ju inte med att se direkt. Förutom när vi lekte men det var knappt alltså… Älskade inredningen även om den var något mer extrem än jag själv hade valt, men är det inte så det ska vara på ett slott kanske? ;)

Alla rum är även individuellt inredda. Kollegorna hamnade bland annat i ”cowboy-rum” och zebra-rum. Temat på mitt rum är jag inte helt säker på, rosa kanske? Svårt att få en uppfattning om det då jag kom till rummet sent på kvällen och sedan inte tillbringade särskilt lång tid vaken i rummet.

Mitt rum- Görvälns slott

Mitt rum - Görvälns slottSlottet är i alla fall något jag absolut måste återvända till någon gång! Och verkligen njuta av omgivningarna ordentligt, och den fantastiska maten och sköna sängen! En weekend med någon man tycker om på Görvälns slott hade nog varit helt fantastiskt mysigt. Det är något jag får komma ihåg sen i framtiden… ;)

Lämna en kommentar

Under Det är så det är

Lämna en kommentar