Wohoo?

Oj vad fort den här veckan har gått! Redan fredag! Och vad har jag hunnit med under veckan då? Typ ingenting! Eller ja, det är så det känns i alla fall… Fast att göra-listan har ju minskat rätt rejält så det är ju bra i alla fall.

Idag är det bara att tuffa på som vanligt. Försöka bli klar med trycksaken jag håller på med. Fast den är ju så gott som klar. Några småsaker kvar som jag vill ändra bara, och några saker som ska till så klart. Men annars är den så gott som klar. Himla bra! :) (Och gillar förväntningarna på det… De har varit väldigt positiva till mina skisser och tyckt att det blir ju perfekt! Förutom det att det var låååångt från klart då…)

Efter jobbet ska jag försöka träffa Frida en sväng eftersom hon är i stan. Ja, innan jag ska hämta upp Ellen och Emma vid bussen alltså. För jag får ju besök nu i helgen! Igen… :) Haha. Så det blir nog full fart i helgen skulle jag tro :)

Lämna en kommentar

Under Det är så det är

Lämna en kommentar